Hur aktiverar/rensar jag cookies/cache i min webbläsare vid ansökan?
För att vår sida ska fungera optimalt måste tredjepartskakor accepteras.
Vi rekommenderar att du använder Google Chrome när du arbetar i Min ansökan, och du kan ladda ner den här.
Andra webbläsare kan fungera, men vi kan dock inte garantera att alla funktioner i Min ansökan då fungerar korrekt.
Många gånger löser man snabbt olika typer av problem* med nedanstående instruktion.
Radera cache & cookies (ej webbhistorik)
Tillåt alla cookies
Övriga webbläsare
* Exempel när denna åtgärd behöver vidtas:
Vi rekommenderar att du använder Google Chrome när du arbetar i Min ansökan, och du kan ladda ner den här.
Andra webbläsare kan fungera, men vi kan dock inte garantera att alla funktioner i Min ansökan då fungerar korrekt.
Många gånger löser man snabbt olika typer av problem* med nedanstående instruktion.
Radera cache & cookies (ej webbhistorik)
- Öppna Google Chrome på datorn.
- Klicka på tre prickarna uppe till höger.
- Gå till Fler verktyg.
- Välj Ta bort webbinformation.
- Markera cookies och all webbplatsdata samt cachade bilder & filer och välj tidsintervall sedan kontot skapades.
- Klicka på Ta bort alla.
- Bekräfta genom att klicka på Ta bort alla.
Tillåt alla cookies
- Klicka på Cookies och andra webbplatsdata.
- Välj alternativ Tillåt alla cookies.
- Stäng ner Chrome.
- Starta om datorn
Övriga webbläsare
* Exempel när denna åtgärd behöver vidtas:
- Jag kommer inte vidare och det bara ”snurrar”
- Ser inte min ansökan/avstämning på mina sidor i Min ansökan
- Går inte att signera ansökan/avstämning
Följ inlägget
1
följare
Borttagen kommentar