Hur aktiverar/rensar jag cookies/cache i min webbläsare vid ansökan?

För att vår sida ska fungera optimalt måste tredjepartskakor accepteras.

Vi rekommenderar att du använder Google Chrome när du arbetar i Min ansökan, och du kan ladda ner den här.

Andra webbläsare kan fungera, men vi kan dock inte garantera att alla funktioner i Min ansökan då fungerar korrekt.

Många gånger löser man snabbt olika typer av problem* med nedanstående instruktion.

Radera cache & cookies (ej webbhistorik)
  1. Öppna Google Chrome på datorn.
  2. Klicka på tre prickarna uppe till höger.
  3. Gå till Fler verktyg.
  4. Välj Ta bort webbinformation.
  5. Markera cookies och all webbplatsdata samt cachade bilder & filer och välj tidsintervall sedan kontot skapades.
  6. Klicka på Ta bort alla.
  7. Bekräfta genom att klicka på Ta bort alla.

Tillåt alla cookies
  1. Klicka på Cookies och andra webbplatsdata.
  2. Välj alternativ Tillåt alla cookies.
  3. Stäng ner Chrome.
  4. Starta om datorn

Övriga webbläsare
* Exempel när denna åtgärd behöver vidtas:
  • Jag kommer inte vidare och det bara ”snurrar”
  • Ser inte min ansökan/avstämning på mina sidor i Min ansökan
  • Går inte att signera ansökan/avstämning

Tillväxtverket
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.