Vad kan vara fel om det inte går att logga in på "Min ansökan"?

Om ett felmeddelande visas vid inloggning till "Min ansökan" kan det bero på att det är hög belastning i systemet. Försök igen efter en stund då antalet användare i systemet varierar över tid.

Är det problem att logga in i "Min ansökan" av andra skäl kan du kontakta supporten via kontaktformuläret på "Teknisk support Min ansökan". Ange personnummer, ärendenummer och e-postadressen kopplat till din ansökan. Supporten är öppen vardagar 08.00 - 16.00 , lunchstängt 12.00 - 13.00.

Kontakta teknisk support

Från och med februari 2021 träder nya regler för korttidsstöd i kraft och gäller retroaktivt från 1 december 2020. Informationen på webben är utifrån nuvarande regler. Vi uppdaterar löpande och kompletterar när regeringen ger ny information.

Läs mer om förutsättningarna för det nya stödet.
Tillväxtverket (Uppdaterad ) Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.