Tips om du inte kommer åt din ansökan/avstämning
Här kommer några tips om du inte ser din organisation när du ska göra din ansökan/avstämning.
- Om du är inloggad med en telefon eller surfplatta och får problem, testa att logga in via en dator. En modern version av webbläsaren Chrome är att rekommendera.
- Vi rekommenderar att alla har sin egen mejladress på sin profil i Min ansökan.
- Det är den person som med BankID signerat och skickat ansökan som till en början har åtkomst till ansökan/avstämningen.
- Om du inte ser ansökan/avstämningen, trots att den som har tillgång till avstämningen har delat den till din mejladress, logga in i Min ansökan med BankID. Ange sedan din mejladress och bekräfta den direkt från den verifikationslänk som skickas till din mejladress. När denna koppling är gjord, be personen som delat ansökan/avstämningen med dig att ta bort delningen och logga ut och logga in på nytt. Personen ska kunna dela ansökan/avstämningen på nytt till den mejladress som nu finns knuten till Min ansökan för dig.
Om det ändå inte fungerar, behöver den som har tillgång till ansökan/avstämningen följa denna instruktion. - Säkerställ att avstämningen är öppen. Det står i ditt senaste beslut när nästa avstämning ska göras. Informationen finns även på Mina Sidor.
Följ inlägget
0
följare
Borttagen kommentar