Tips om du inte kommer åt din avstämning

Här kommer några tips om du inte ser din organisation när du ska göra din avstämning.

  • Det är den som med BankID signerat Ansökan som har åtkomst till Avstämningen.
  • Säkerställ att avstämningsperioden är öppen för din ansökan.
  • Om du är inloggad med en telefon eller surfplatta och får problem, testa att logga in via en dator. Moderna versioner av webbläsarna Chrome eller Firefox är att rekommendera.
  • Om du inte ser avstämningen, trots att den som har tillgång till avstämningen har delat den till din mejl-adress, logga in i Min ansökan med Bank ID, ange din mejladress, bekräfta din mejladress. När denna koppling är gjord, be den som delat avstämningen med dig att ta bort delningen, spara och dela avstämningen på nytt till den mejladress som nu finns knuten till Min ansökan för dig.
  • Har den som signerat Ansökan slutat eller av annan anledning ej kan dela avstämningen med dig som fått i uppgift att fylla i avstämningen, behöver ni använda följande kontaktformulär för att ändra kontaktuppgifter. Beskriv i fritext så noggrant som möjligt vilken ändring som behöver göras. Om du inte är behörig att företräda företaget, men har fått i uppgift att fylla i avstämningen, bifoga en delegation som styrker att du är den som har rätten att vara kontaktperson i ärendet.
Från och med februari 2021 träder nya regler för korttidsstöd i kraft och gäller retroaktivt från 1 december 2020. Informationen på webben är utifrån nuvarande regler. Vi uppdaterar löpande och kompletterar när regeringen ger ny information.

Läs mer om förutsättningarna för det nya stödet.
Tillväxtverket Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.