Tips om du inte kommer åt din ansökan/avstämning

Här kommer några tips om du inte ser din organisation när du ska göra din ansökan/avstämning.

  • Om du är inloggad med en telefon eller surfplatta och får problem, testa att logga in via en dator. En modern version av webbläsaren Chrome är att rekommendera.
  • Vi rekommenderar att alla har sin egen mejladress på sin profil i Min ansökan.
  • Det är den person som med BankID signerat och skickat ansökan som till en början har åtkomst till ansökan/avstämningen.
  • Om du inte ser ansökan/avstämningen, trots att den som har tillgång till avstämningen har delat den till din mejladress, logga in i Min ansökan med BankID. Ange sedan din mejladress och bekräfta den direkt från den verifikationslänk som skickas till din mejladress. När denna koppling är gjord, be personen som delat ansökan/avstämningen med dig att ta bort delningen och logga ut och logga in på nytt. Personen ska kunna dela ansökan/avstämningen på nytt till den mejladress som nu finns knuten till Min ansökan för dig.
    Om det ändå inte fungerar, behöver den som har tillgång till ansökan/avstämningen följa denna instruktion.
  • Säkerställ att avstämningsperioden är öppen för din ansökan.
Tillväxtverket Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.