Vad innebär felmeddelandet att "e-postadressen är upptagen"?
Felmeddelande "e-postadressen är upptagen" beror oftast på att endast den som signerat den första ansökan (ansökan om preliminärt stöd) kan påbörja avstämningen.
Det går att lösa genom att:
Om det ändå inte fungerar, kontakta teknisk support och beskriv i vilket steg det blir fel.
Det går att lösa genom att:
- Du som signerat den första ansökan om preliminärt stöd loggar in i Min Ansökan med Bank-ID.
- Klicka därefter på "Ändra min e-postadress"
- Fyll i din egen e-postadress och klicka på "Ändra användaruppgifter". Du får sedan bekräfta att e-postadressen har ändrats.
- Klicka därefter på "Företag" längst upp till höger i bilden
- Nu kan du se den första ansökan som skickats in. Klicka på "Dela ansökan".
- Skriv in e-postadressen till den person som ska göra avstämningen. Klicka på "Lägg till" och därefter på "OK".
Om det ändå inte fungerar, kontakta teknisk support och beskriv i vilket steg det blir fel.
Följ inlägget
0
följare
Borttagen kommentar