Hoppa till innehåll
Tillväxtverket

    Fler liknande inlägg

    Tillbaka till korttidsarbete
    Kontakta oss Teknisk support Min ansökan
    1. Forum
    2. Tekniska frågor

    Tekniska frågor

    • Varför får jag en varning om att det är Fel i ansökan? 3 sep, 2020
    • Hur når jag den tekniska supporten? 29 jul, 2020
    • Felmeddelande om att dokument saknas vid avstämning 29 jul, 2020
    • Vad kan vara fel om signeringen med BankID misslyckades? 24 jul, 2020
    • Går det att skicka in flera excel-filer vid avstämningen? 24 jul, 2020
    • Tips om du inte kommer åt din avstämning 16 jul, 2020
    • Felmeddelande vid "Slutdatum" vid avstämning på mobil enhet 14 jul, 2020
    • Vad betyder den felkod eller infokod jag fått i systemet vid avstämning? 3 jul, 2020
    • Hur kan avstämning utföras om den person som signerat ansökan har slutat eller inte går att nå? 18 jun, 2020
    • Vad innebär felmeddelandet att "e-postadressen är upptagen"? 17 jun, 2020
    • Vad kan vara fel om det inte går att logga in på "Min ansökan"? 16 jun, 2020
    • Hur aktiverar jag cookies i min webbläsare vid ansökan? 2 jun, 2020
    • Var sparas ansökan om stöd för korttidsarbete? 2 jun, 2020
    • Vad kan vara fel om ingenting händer vid klick på "skicka in" vid ansökan om korttidsstöd? 2 jun, 2020
    • Hur bekräftas att ansökan är inskickad? 2 jun, 2020
    • Hur kan en ansökan ändras eller kompletteras? 2 jun, 2020

    Sortera inläggen

    • Nyast
    • Senaste aktivitet
    • Flest kommentarer
    Logga in som redaktör
    Policy för innehåll och personuppgifter · Om cookies