Tekniska frågor
- Hur vet jag att min ansökan för korttidsarbete skickats in?
- Varför ser jag inte ansökan som min kollega har delat med mig?
- Hur gör jag för att samarbeta med en kollega kring en ansökan/avstämning?
- Varför får jag inget bekräftelsemejl när jag har registrerat ett konto med BankID?
- Vilken webbläsare ska jag använda när jag ansöker om korttidsstöd 2021?
- Hur når jag den tekniska supporten?
- Felmeddelande om att dokument saknas vid avstämning
- Jag kan inte logga in eller signera med BankID
- Går det att skicka in flera excel-filer vid avstämningen?
- Tips om du inte kommer åt din ansökan/avstämning
- Hur kan avstämning utföras om den person som signerat ansökan har slutat eller inte går att nå?
- Vad innebär felmeddelandet att "e-postadressen är upptagen"?
- Vad kan vara fel om det inte går att logga in på "Min ansökan"?
- Hur aktiverar/rensar jag cookies/cache i min webbläsare vid ansökan?
- Var sparas ansökan om stöd för korttidsarbete?
- Vad kan vara fel om ingenting händer vid klick på "förhandsgranska" vid ansökan om korttidsstöd?